Stimați clienți,

În cazul în care aveți sesizări privind anumite funcționalități ale produsului dumneavoastră, vă rugăm sa ne trimiteți atât modelul și seria televizorului HORIZON, cât și o descriere detaliată a situației întâmpinate.

Seria și modelul se regăsesc pe eticheta de pe spatele produsului (secțiunile marcate cu galben):

Vom reveni cu o actualizare de firmware pentru produsul dumneavoastră în cel mai scurt timp.

Vă muțumim pentru răbdare și înțelegere!
Echipa HORIZON

Centru Service

Incepand cu data de 1 Mai 2013, produsele tale preferate de la HORIZON vin cu service de tip Pickup and Return, pentru ca tu sa beneficiezi de cele mai bune servicii.

Astfel, oriunde te afli in tara, daca intampini probleme cu produsul tau, il vom prelua in cel mai scurt timp prin curier rapid si il vom returna direct la usa ta, gratuit, pe toata perioada de garantie a produsului.

  • Acoperire nationala, produsul este preluat si returnat de la locuinta clientului, prin curier
  • Gratuitate pe toata perioada de garantie pentru transportul produsului in service si returnare.
  • Economie de timp.

Serviciul de diagnosticare si reparatie pentru produsele HORIZON este prestat de catre Depanero SRL. Pentru o rezolvare rapida si eficienta va rugam sa urmati instructiunile de mai jos:

  1. Inainte de a apela centrul de service, asigurati-va ca detineti urmatoarele informatii: – Modelul si seria produsului – Numarul si data facturii cu care a fost achizitionat produsul – O descriere cat mai amanuntita a problemei.
  2. Contactati centrul de service autorizat folosind urmatoarele date de contact: – Telefon: 0742.726.843 (07-GARANTIE) – Prin portalul Depanero: http://www.depanero.ro/pick-return
  3. Urmati instructiunile primite de la centrul de service.